Hrvatima u ovom trenutku treba netko poput Dodika

Milorad Dodik

 predsjedništva dok je hrvatski narod koji je većinom birao HDZ BiH, ne ulazeći u njihov reizbor, isti izvrijeđao do srži nazivajući ga "politički zaostalim".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Pa, Fra Petre, koga birati? Koga za tvoju malenkost izabrati? Nisi ostavio naputak. Tko stoji iza Fra Jeleča, ako nije Socijaldemokratska hobotnica, povezana s FTV-om i dobrano upućena u medijsko-propagandni i psihološki rat usmjeren protiv "zadrtih hrvatskih nacionalista". Zamislite da neki hodža javno zagovara neovisnost Herceg-Bosne i da mu se daje medijski prostor da blati bošnjačku demokratsku većinu i njen izbor? Zašto fra Petar nije jednako kritičan prema bošnjačkim političarima koji javno podržavaju Sile osovine zla, Iranski nuklearni program, Bin Ladena, opravdavaju terorizam protiv Zapada, puštaju na slobodu teroriste iz Maoče, ubojstva Hrvata u Travniku, Vitezu, tramvajima, itd… Fra Petar je samo marioneta bošnjačke propagande koju preko 6 "Hrvata" (poznatih imenom i prezimenom) gura SDP i koji kroz samo uvijek istih par imena gura svoje stavove proglašavajući ih stavovima "svih građana" za mene tzv. Bosne i Hercegovine. Ne ulazeći u politiku bilo koje stranke (HDZBiH), pa tako ni pojedinaca koje prozivate (B.Krišto i D.Čović), recite javno tko je ili što je dobro za Hrvate u BiH? Je li to SDP, SDA ili SBiH? Mislim da su ljude Vašeg mentaliteta nazivali u srednjem vijeku vazalima, podanicima i općenito podložnim epitetima. S urušavanjem vrijednosti koje su kako navodite rezultat HDZ-a BiH ili bilo kojeg HDZ-a ili bilo kojeg HSP-a se ne slažem jer su one uglavnom rezultat djelovanja bošnjačke politike koja ima za cilj da Vi sutra tutnete na glavu fes jer u ovom trenutku Vi po Sarajevu ne smijete virnut izvan Crkve u franjevačkom habitu. Bošnjački politički krug (SDP,SDA,SBiH, i ostali za koje Vi tvrdite kako su Hrvati trebali za njih glasovati, a nisu jer su "zaostali") imaju zajednički cilj: aktivno raditi na stvaranju unitarne BiH, sa što manje Hrvata i Srba, pod cijenu novih nesretnih previranja jer je u vrhu Islamske zajednice BiH procijenjeno kako Bošnjaci demografski mogu "izdržati i nove ratove" zbog opravdanog cilja opstanka samo njihove BiH, pogasiti sve nacionalne i nacionalističke težnje, izvršiti etnocid, uništiti sve kulturne organizacije bh Hrvata, kulturocid, uništiti hrvatske medije, onemogućiti svako hrvatsko autonomno djelovanje u bilo kojoj sferi, nametnuti svoje stavove, omesti uspostavljanje još jedne hrvatske federalne jedinice pod prijetnjom novih previranja, omesti ekonomsko osamostaljivanje, omesti gospodarsko jačanje hrvatskih županija te višak sredstava odvesti u Federalni proračun iz kojeg se spašavaju propala bošnjačka poduzeća. Etničko čišćenje se neometano odvija u miru jer na bošnjačkim područjima više i nema Hrvata - osim Vas, a ni Vi ne smijete okolo hodati u habitu, itd,...

Hrvatima u BiH u ovom trenutku treba netko poput Milorada Dodika koji bi lupnuo šakom o stol i u lice predstavnicima bošnjačke konglomeratske hegemonijalne dinastije malih Komšića rekao - Dosta! Nažalost, nemamo sada nikog takvog ali sutra tko zna. Ako Hrvati u BiH nemaju nikakvih prava - onda je najbolje da se Hrvati osamostale i proglase nezavisnost. Kada ste tako dobri s bošnjačkim političkim krugom, kada tako lijepo korespondirate za opamećivanje Hrvata, kada tako dobro idete na ruku bošnjačkoj propagandi čime ste ih valjda zadužili u neku ruku: zašto se poštovani fra Petre javno ne založite za neovisnost i samostalnost bh Hrvata i Herceg-Bosne? Zar za sve goruće probleme koje ste iznijeli u svom javnom promišljanju nije nezavisnost bh Hrvata? Svi problemi (pa i Vaša zabrinutost) bi jednostavno isparili s političke pozornice, a politički „zaostali Hrvati“ bi Vam trajno ostali zahvalni. Primjetno je kako Fra Petar lamentira nad sudbinom političke kohabitacije između HDZ-a i bošnjačkih stranaka koje je isti napustio te se prepustio kolaboraciji s mrskim "Dodikom" i političkim krugovima iz RS-a. Mislio sam kako je ekumenizam okosnica duhovne spojenosti i razvoja Crkve. Tvrdnja kako bi Borjana Krišto bila drugi srpski član nakon rezultata izbora je izvan razuma. Tko je onda "podoban" i podržava bošnjačku politiku, a da nije Ž.K. Fra Petar spominje Posavinu i Hrvate iz Posavine: zar to nisu oni koji su u Hrvatskoj već napravili dvije kuće i danas ne žele da se vrate jer imaju dobro plaćen posao? Što je po toj zamjeni teza s Hrvatima Australije? Nećemo li i njih i dio Australije pripojit tko zna kome (ne valjda tzv. BiH)? Zašto je, po fra Petru, Hrvatima u BiH dobro glasovati za "bošnjačke srednjovjekovne ćate", a nikako kohabitirati sa bh Srbima i mrskim Dodikovim "SNSD-om"? Zato što je dotični fratar žrtva tzv. Stokholmskog sindroma. To je slučaj kada se žrtva koja se izloži torturama nakon određenog vremena na kraju sprijateljuje s nasilnikom nakon čega ga brani i opravdava na sudu. Srećom, jedina žrtva ovog sindroma je Fra Petar i šestorica drugih dok je oko 200.000 hrvatskih birača prošlo mentalno neozlijeđeno. Kada govorimo o fenomenu izdaje, jedini izdajnik hrvatske demokratske većine koja je donijela svoju odluku na izborima je Fra Petar. Zašto se na kraju krajeva kod ovog fratra pojavljuje toliki animozitet prema vlastitom narodu, zašto se Fra Petar ne izjasni kao Bošnjak, apostatira do kraja i gotova stvar ili bi to pokvarilo koncept medijskog eksponiranja probošnjačkih ideja proturenih preko socijaldemokratskog katoličkog svećenika? Zato jer se osjeća probošnjački i to je sasvim u redu sve dok te političke nespojivosti iznosi javno.

Odgovor fra Petru na njegova pitanja: zašto su Hrvati uopće izašli na izbore, zašto pružaju žestok politički otpor bošnjačkim unitarističkim snovima, zašto su izabrali i dosadašnje lidere, zašto promišljaju samostalno, zašto su ponosni, leži u sljedećoj anegdoti. Sudski činovnik u Austro-ugarskoj monarhiji Martin Đurđević u svojim "Memoarima sa Balkana", pretiskanim 2000.g u Stocu, donosi ovu zgodu. U vrijeme tursko-austrougarskoga rata (1875-78) na sugestiju otomanskoga sultanata, koji je stao kršćanskoj raji obećavati brda i doline, "blagostanje i reforme" (str. 83) samo da ne ide u borbu za svoja prava i slobode, zapadni su se konzuli kao sultanovi glasnogovornici javili te pošli na pregovore s vođama jugoistočne Hercegovine. Dođu tako konzuli međunarodne zajednice određenoga dana na hercegovačko-dalmatinsku granicu između Dubravice i Bijeloga Vira (str. 10). Taj se dijalog odvijao ovako. "Vaš ustanak i postupak nije opravdan", rekoše konzuli. "Dugovječne mukotrpnje opravdavaju naš ustanak...", odgovoriše vođe. "Ali je u sultana silna snaga i vojska, pa će vas sviju smrviti", dočekaše konzuli. "Mrvi nas i tare već od 500 godina, pa evo nas još ima živih, da krv do zadnje kapi prolijemo za slobodu" - repliciraše vođe. "Kad to malo hljeba, što imadete u torbi, pojedete, čim ćete se hraniti? Ta pomrijet ćete od gladi", zaprijetiše sankcijama konzuli. Mijo Ljuban iz Sjekosa pograbi šaku zemlje ispred sebe, turi zemlju u usta, prožvaka i proždrije na očigled sviju, te reče: Evo ove Božje hrane neće nam nikada nestati. Kažu, da je engleski konzul Holmes zaplakao, kad je vidio taj prizor (str. 84). Kad je ovaj odlomak pročitan suvremenom engleskom "konzulu na Balkanu" lordu David Owenu, on se samo osmjehnuo (str. 8).

Fra Petre, i mi ćemo jesti zemlju ali nećemo pod kapu koju nam baš Vi stavljate na glavu već će hrvatski narod samostalno i zajedno izabrati i s kim će politički kohabitirati i s kim neće. I nemojte zaboraviti kako i sami valjda još pripadate istom narodu. Na kraju, ne zaboravite kako samo katolicima možete držati misu i propovijed, a politička zalaganja zabodite sada u ledinu jer Opći izbori su završili, a hrvatski narod većinski izabrao. Uostalom, uopće mi nije jasno zašto Fra Petar toliko revno iznosi tolike političke kritike na narod koji vodi duhovno ili se nameće zaključak kako su njegov politički (a možda i vjerski) stav kupili za Judine škude. Fra Petre, ja ti opraštam, a nadam se i narod kojeg si prodao bošnjačkim interesima i kojem bi se trebao vratiti u okrilje, a ne služiti sili jačega u ovom trenutku. Zajedno ćemo jesti zemlju ali izborit ćemo se za naša prava."

Leo Pločkinić