FOTO/VIDEO Zagreb Calling: Neuništivi Billy Idol “zapalio” Šalatu
Cijela prva večer Zagreb Calling festivala mogla se, ako izuzemo pokoji novi hit sva tri izvođača, jednako mogla dogoditi i koncem 80-ih godina prošlog stoljeća, vjerojatno s još većim odazivom i boljom reakcijom publike. Naime, uvod u koncert headlinera Idola napravili su beogradski Partibrejkersi, s legendarnim frontmanom Canetom i gitaristom Antonom, te posebno zagrebački Psihomodo Pop, koji su, kao i Billy, zvjezdani status stekli upravo u tom desetljeću. Potonji su bili još bolji izbor jer je iza Psihića novi, hvaljeni i odlično primljeni album "Čiribu čiriba", pa su Gobac i društvo značajno i osjetno osvježili repertoar i bili bliži brojnoj mlađoj publici.
Nakon njih, točno u 21.30 sati (dakle, čak i 15 minuta prije najavljenog termina za početak) na scenu je istrčao Idol s prepoznatljivom izblajhanom jež frizurom i u crnom kožnom outfitu, u prilično dobroj formi (na pola koncerta se skinuo i pokazao mišiće) i u jednom trenutku učinilo se kako je vrijeme stalo. Izuzev činjenice da je repertoar najvećih hitova prekidao pjesmama s posljednjeg albuma "King & Queens of the Underground", tako se činilo i većinu koncerta. Billy je redao svevremenske uspješnice - Dancing With Myself, Rock The Cradle Of Love, Flesh For Fantasy, Sweet Sixteen i druge - dobro održavajući ravnotežu s novijim pjesmama. Kako bi ipak vremešni rocker uhvatio malo daha između skakanja, trčanja i vrištanja, pobrinuo se poznati gitarist Steve Stevens, zabavljajući povremeno publiku sviranjem gitarem iznad glave i zubima, žestokim rifovima i solažama, a imao je i svojih pet minuta na pozornici. Uslijedilo je veliko finale s Rebel Yell, a na zahtjev publike svi su se, naravno, vratili na scenu i na bisu u dva dijela otprašili White Wedding, prvo u akustičnoj verziji uz zborno pjevanje okupljenih, a zatim i u električnoj verziji. Koncert je britanski rocker završio predstavljajući bend i samog sebe s riječima "Billy Fucking Idol", a zatim je, uz ovacije, napustio scenu. Njegovom nastupu malo se što može zamjeriti, osim možda dužine i ispuštanja pokojeg hita - izvedba pjesama Hot In The City i Speed ne bi ga sigurno ubili - no, možda će uskoro, opet negdje u Hrvatskoj, dobiti priliku za ispravak ovih "propusta". Sinoć (utorak) Zagreb Calling festival trebao je ugostiti Nipple People, Detour i headlinere Faithless u nešto plesnijoj večeri od prve.